Kennispartner in business & it alignment Complexity
De afstemming tussen bedrijfsdoelen, bedrijfsvoering en IT-strategiën is cruciaal voor succes. Business & IT Alignment richt zich op vraagstukken die zich voordoen op het snijvlak van deze domeinen. Dit resulteert in een betere samenwerking tussen afdelingen, een wendbare organisatie, een hoger rendement op investeringen en tevreden medewerkers en stakeholders.
Wij slaan een brug tussen het resultaat, de mens en het proces. Met de klant altijd centraal. De basis hiervoor is een cultuur van continue verbeteren, waarbij we organisaties helpen zich te ontwikkelen en aan te passen aan veranderende behoeften en kwaliteitseisen.
Onze mensen ondersteunen je om de complexiteit van moderne bedrijfsvoering te doorgronden, zodat je optimaal profiteert van de mogelijkheden die de digitale wereld biedt. Door het afstemmen van je bedrijfsvoering op je IT-strategie, stellen we je in staat om je doelstellingen zonder belemmeringen te behalen.
Meer dan 25 jaar ervaring
Merkonafhankelijk
160 gedreven experts
Altijd een passende oplossing
Professional Services
- Parttime
- Fulltime
- Functie of team ‘As a Service’
Accordion Title
Performance & Governance
Naast technologie is IT ook een samenspel van samenwerking, communicatie, prioriteiten stellen en resultaatgericht handelen. In Performance en Governance richten we ons op vraagstukken met betrekking tot besturing, processen, samenwerking en kwaliteit. Via doelgericht onderzoek identificeren we oorzaken en bieden we advies aan.
- Lean6Sigmat-traject
- IT Proces Audit
- IT Governance Assessment
- IT Performance Assessment
Accordion Title
Sourcing
Het investeren in IT is complex en de kosten zijn vaak hoog. Het vereist een specialistische kennis van technologie, de markt en de beschikbare mogelijkheden. Bovendien is het belangrijk dat belangrijk dat de oplossing door de business wordt gedragen en voorzien is van het juiste niveau van ondersteunende dienstverlening.
- ICT Benchmark
- ICT Kostenbeheersing
- Business case out-/insourcing n
- Tender Support
Accordion Title
Service management
Service management vormt een integraal onderdeel van elke (IT)-organisatie. Het streven is om een hoog niveau van klanttevredenheid te bereiken door een effectief en efficiënt functioneren van de IT-organisatie. Goed ingericht service management zorgt voor een nauwe afstemming met de bedrijfsvoering, wat resulteert in een vlotte implementatie van digitalisering.
- ITIL-implementatie
- (Her)inrichting Servicemanagement
- Contract-/leveranciersmanagement
- Inrichten van IT beheer